niedziela, 24 listopada 2013

Instagramowy przegląd ostatniego miesiąca

Witajcie po dłuższej przerwie,

Na wszystkich blogach już przygotowania świąteczne, a u mnie tymczasem generalny remont łazienki, który trwa już 1,5 tygodnia i końca nie widać...Bałam się okropnie tego momentu, na szczęście nie jest, aż tak źle. Co prawda dezorganizuje to życie i codzienne funkcjonowanie, ale nasz pan remontujący stara się, aby było to jak najmniej uciążliwie, a do tego każdego dnia, jak wracam do domu mam wymytą podłogę...To chyba rzadkość, dlatego cieszę się, że trafiliśmy na taką osobę:-) Póki co, nowa wanna zajmuje mi obecnie cały salon:-) Dlatego na razie przygotowywanie jakichkolwiek postów jest niemożliwe, żeby jednak nie wypaść całkiem z rytmu postanowiłam zmiksować instagramowe zdjęcia.


1. Moje dzisiejsze drugie śniadanie.
2. Nowy Glossybox - pudełko zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie, prawie wszystkie pełnowymiarowe produkty, naprawdę zastanawiam się nad kolejnym:-)
3. Rzeczy, bez których ostatnio nie wychodzę z domu:-)
4. Szlafrok, który już znacie i moja nowa mania - piżamy. Ta jest z H&M, ale podczas ostatniej wizyty przepadłam w sklepie Oysho i zakupiłam cudną w kratę, którą pewnie Wam pokażę:-)


4. Obiad, na który ostatnio się skusiłam, w restauracji Breadnia na Piotrkowskiej (zdjęcie 5)
5. Wystrój świetny! Lampy mnie totalnie urzekły:-) Jeden minus za fakt podania kawy razem z zupą i tartą.
6.Obowiązkowa wizyta w Starsbucks w Warszawie.
7. Moje odkrycie, czyli mrożone jogurty z owocami. Nareszcie mogę zjeść coś słodkiego w galerii handlowej, co nie jest mega kaloryczne:-)


9. I troszkę mnie:-) Moja nowa fryzura.
10. Pobyt w Warszawie musiał się tak zakończyć:-) Co kupiłam mam nadzieję, że uda mi się niedługo pokazać.
11. Szybkie zdjęcie przed pracą.
12. Mój ulubiony lakier do paznokci jesienią.
13. Nowa sukienka.
14. Postanowiłam podejść profesjonalnie do ćwiczeń i zakupiłam fachową prasę:-)

To by było na tyle:-) Trzymajcie kciuki za szybkie skończenie remontu...
Miłego nadchodzącego tygodnia!

34 komentarze:

  1. Nie lubię remontów, calego zamieszania więc doskonale rozumiem dezorganizację ....i współczuję .... uwielbiam jednak ten czas świeżo po remoncie i tego ci zazdroszczę :)
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam właśnie na ten moment:-)
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Współczuję remontu łazienki ale macie szczęście, że trafiliście na takiego fachowca ;-). U mnie też nic świątecznego ;) tak więc nie jesteś osamotniona ;-). Z instagramowych zdjęć szczególnie spodobało mi się Twoje w nowej sukience - bosko wyglądasz ;-). Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak myślę,że fachowiec jest naprawdę ok:-)
      pozdrawiam!

      Usuń
  3. OLU !!!! trzymaj się tak zawsze z każdymi gadżetami dnia i trudami codzienności cóż jeszcze dodać- remonty jak zawsze uciążliwe ale owocne na pewno łazienka będzie super... śniadanka wyśmienite.. a Twoje bieganie , jazda na rowerze. pozostały w pamięci gdzie jest CERBER bo coś mało zdjęć widzimy . Twój mąż jak do tego wszystkiego podchodzi na pewno dobrze doradza i finalizuje każdy Twój krok powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, będzie więcej zdjęć Cerbera:-) Ma się bardzo dobrze:-) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo lubię Oysho - piżamy mają świetne. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniadanko wygląda pyyysznie, Chanel to mój ulubiony zapach <3, Bransoletka pięęęękna (uwielbiam bransoletki ;)) Lakier też śliczny (mogę prosić o szczególy typu firma i numer :) W ogóle bardzo lubię do Ciebie zaglądać :) Od jutra zaczynam zdrową dietkę i ćwiczenia z Ewą Chodakowską. Cel pośrdeni to święta, główny to w okolicach lata dużo mniej kilogramów, świetne samopoczucie i starania o drugie baby ;) Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Lakier to Inglot 974. Trzymam kciuki za dietę i ćwiczenia!dobre postanowienie!
      pozdrawiam!

      Usuń
  6. Remonty są bardzo męczące, ale gdy jest już po wszystkim jest cudownie !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja czekam na to "po wszystkim":-)pozdrawiam!

      Usuń
  7. Lubię takie Instagramowe "zlepki" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, 1.5 tygodnia to jest z nic w porównaniu z naszym remontem, który się ciągnie i ciągnie i... Jakiś szok przeżyję jak kiedyś skończymy ;)
    A Pan Fachowiec trafił Wam się super. Mój fachura też sprząta po sobie - w końcu to mój M. i bym mu głowę suszyła ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny przegląd :) Dzisiaj odwiedziliśmy Zarę. Kupiłam już jeden z prezentów na święta, a sobie tylko serwetki :) Dostałam oczopląsu, wszystko cudne! Fachową prasę też mam ;)
    Buziaki Olu i powodzenia z remontem!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, nie znoszę remontów :( Ale lubię efekty! :))) Bardzo jestem ciekawa jak zmieni się Twoja łazienka :)
    Fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę odwiedzin w ZARA HOME ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Remonty mają to do siebie, że kiedyś się kończą, a nowy wystrój łazienki zostanie :-). Świetne podsumowanie tygodnia, przyjemnie się ogląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Same bzdury.Post jak na blogu nastolatki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fryzura straszna,albo tak wyszłaś na tym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu, nawet nie wiedziałam, że w Warszawie jest Zara Home ;) Żyję w tym mieście od 4 lat i taka jestem nieuświadomiona ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. haha widzę, że instagram u każdej z nas ostatnio wiedzie prym;) śliczne zdjęcia Olu! muszę Ciebie znaleźć na instagramie i to koniecznie:)
    dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to za lakier i gdzie takie jogurty można zjeśc w Łodzi?

    OdpowiedzUsuń
  18. Olka w tej nowej fryzurze bym Cię nie poznała..co do wanny..uśmiałam się choć wiem, że Wam nie do śmiechu. Ale pomyśl sobie jak będzie ładnie już po wszystkim.A tymczasem macie scene jak z reklamy;-))a co do oysho to ja niestety po raz kolejny idę reklamowac swoje paputki..szlak mnie trafia bo za każdym razem daję się skusić na ich wzornictwo no i po dwóch tygodniach buty się rozdzierają i pękają;-(dobrze, że piżamy są bardziej trwałe;-)ale butów to ci nie polecam..bużka

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie drugi tydzień trwa remont kuchni: gładzie, płytki, nowe meble. Mam nadzieję, że ze wszystkim uporam się na czas. Pozdrawiam remontowo :-) Fela

    OdpowiedzUsuń
  20. Banerek pierwsza klasa!!! :)
    I ten puchaty szlafrok bardzo mi się podoba :))) (poprzedni post)

    Ale co do zdjęcia z nową fryzurą - jest tam złe oświetlenie (łazienkowe?) i efekt nie jest zbyt dobry... a fryzura pewnie super, tylko, że widać, jakbyś była zmęczona i to się najpierw rzuca, ale to tylko taka mała uwaga...

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. remonty to zgbałagan w całym domu ,ale potem pięknie ;)roza

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna fryzurka, taka delikatna, naturalna ,a post niezwykle inspirujący :) a gdzie kupiłaś tę sukienkę? czegoś takiego poszukuję...
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka kupiłam w Esprit. Dziękuję za miłe słowa!
      pozdrawiam!

      Usuń
  23. Olu, zaglądam tutaj, bowiem mało Cię widać w Literackim Zakątku...
    Fajną miałaś wyprawę, a ja zpytam : z tą 'literaturą fachową' do' fitnesu' to poważnie ?
    Ja przez rok chodziłam na aqareobic, ale odechciało mi się na to zimno. Muszę się zebrać wreszcie z czymś nowym, ale jak? :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oleńko gdzie kupiłas tę sliczną bransoletkę??

    OdpowiedzUsuń
  25. Oleńko gdzie kupiłaś tę śliczną bransoletkę??

    OdpowiedzUsuń