niedziela, 30 marca 2014

Home Sweet Home

Witajcie, 

Początek tygodnia był naprawdę niezwykły. Wypad do Olsztyna okazał się wielką frajdą. Nocowałam w miasteczku akademickim  i poczułam się znowu studentką:-) A sam akademik położony był nad jeziorem, czego chcieć więcej:-) Kolejne dni, już w domu dały mi jednak w kość:-( Z utęsknieniem czekałam na weekend. A to oczekiwanie osłodził mi prezent od Dziewczyn ze sklepu DesignByWomen. Od dawna chciałam szklany słój z napisami, także bardzo, bardzo dziękuję, W paczce była jeszcze jedna niespodzianka, którą pokażę następnym razem. 




A u mnie zdecydowanie wiosna przebiega pod znakiem różu. W ubraniach, dodatkach do domu....





Pozdrawiam Was serdecznie:-) 


65 komentarzy:

  1. Uwielbiam Olsztyn, a to miasteczko akademickie też kojarzę :) nie dziwię się, że wyjazd sprawił Ci dużo frajdy.

    Piękną masz tacę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Cieszę się, że wypad do Olsztyna Ci się podobał. Ja, jak tam byłam, to nie za bardzo podoba mi się to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę w końcu odwiedzić moje Kortowo kochane i powspominać młode lata. Póki co szukam na Twoim blogu motywacji do biegania bo jakoś zacząć nie mogę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jak byłaś blisko mnie:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. :) świetnie !! czekam zatem na dokładniejszą telefoniczną relację :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje cudowne Kortowo, szkoda, że studenckie lata tak szybko minęły :) uroczy pojemnik :) pozdrowienia z Olsztyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też sloj się podoba,niby zakryte słodkości a jednak na wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo twarzowy jest Twój róż, wyglądzasz kwitnąco!!!

    słoik jest świetny, wstyd się przyznać ale widzę taki egzemplarz pierwszy raz i już chcę mieć oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam to szczęście studiować w Olsztynie. Kocham to miasto i bardzo za nim tęsknie. Staram się je odwiedzać raz w roku. Taki delikatny pudrowy róż to i ja lubię :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. hej Oleńko:)
    jej śliczny ten słój dostałaś!
    no i te róże...ja róże uwielbiam! <3

    Ach i ten cudny laptopik:) moja siostra własnie kilka dni temu sobie takiego kupiła:)))
    coś niesamowitego, ten system:) wszystko jest inaczej!;)
    buziaki, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny słój na ciastka :) teraz tego pełno w sklepach, ale tak uroczego nie widziałam - chciałabym miec taki w kuchni pasowałby do mojego rustykalnego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem (byłam) z Olsztyna studiowałam też na Kortowie. Każdy kto mieszkała w akademiku i bronił magistra był potem wynoszony na drzwiach od swojego pokoju (niosący krzyczeli magister) i miał obowiązkową kąpiel w Jeziorze :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  13. ale różowo,ale pozytywnie, ale wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej Oluś
    dzięki za foteczkę ze starówki Olsztyńskiej- wspomnienia przywołałaś.
    echhh Kortowo, akademik, jeziorko ... rozmarzyłam się, tyle imprez tam się odbyło, tyle lat miłych spędziło. Chętnie wróciłabym tam, ale pod warunkiem, że z tamtymi ludźmi.
    Muszę pomyśleć o jakimś zlocie naszej paczki :) - wszyscy się rozjechali w różne rańce świata- już nawet nie Polski.

    miłego dzionka Olu.

    ps. a ja mam fazę na marynarskie paski :) i jeans, chociaż Twoje zdjęcie w różu z insta, sprawiło, że wyciągnełam wściekle różową sukienkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. o taki prezencik, to ja rozumiem :))
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. No bo Ci ślicznie w tym różu Olu...fajnie że wyjazd się udał;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny ten potrojny sloj :)
    Roz to kolor tego sezonu, wygladasz super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pojemnik na słodkości:) Ślicznie wyglądasz w różowym:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Olu, ale u ciebie pogodnie i radośnie. Lubię ten twój spokojny nastrój.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam
    Pięknie u Pani, wiosennie i radośnie. Pojemnik jest świetny!
    Uwielbiam Pani bloga. Świetne posty na temat zdrowej diety i biegania. Postanowiłam też zacząć biegać i poprawić kondycję. Dziękuję za opis kosmetyków, bo mam problem z cerą, jest wrażliwa, alergiczna i ostatnio wszystko mnie uczula. Też mi pomaga la roche posay, łagodzi skórę i koi. Zawsze czekam z niecierpliwością na nowe wpisy! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki przyjemny relaks:) Piękna taca i cudna tapeta! Słoik też oczywiście, cudny prezent.
    Też mam ostatnio skłonności do różu, właśnie też wraz z wiosną ta skłonność się u mnie objawiła:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę taki szkalny pojemnik:)I rany nie moge wyjsc z podziwu jaka ty szczuplutka jestes i to wszystko za sprawą biegania?Ja nie mogę si przemóc, a domowy workout choc modeluje sylwetkę to nie sprawia że chudnę :( Równiez uwielbiam różowy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Olu,
    spokojnych, radosnych i rodzinnych Świąt! Wesołego Jaja!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie prowadzony blog, dużo ciekawych informacji i duuuuuuuuużo bieli, a to mój ulubiony kolor:) Zapraszam na http://mojepasjewjednymmiejscu.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  25. Radosnych i Spelnionych Swiat !!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pogodnych , zdrowych , spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę !
    Świąteczne uściski przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  27. Mokrego Dyngusa życzę:)Pozdrawiam ABily

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie tutaj:-) Tak ładnie się zmieniasz i wszystko wokół siebie:-) Pozdrawiam Oleńko!

    OdpowiedzUsuń
  29. hej różowa panienko ładnie Ci w tej nowej fryzurze,wiesz ?? buziaki
    M.
    p.s. śliczny pojemnik na ciastka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia . Proszę o wiecej takich postów

    OdpowiedzUsuń
  31. ach kawka w łózeczku;)))blogie lenistwo-fajnie;)) u ciebie kolor rózu zagoscił a u mnie w głowie ciągle króluje soczysta zieleń;)))w związku z tym zapraszam Cie do mnie do obejrzenia "naszego miejsca na ziemi, z naszym skrawkiem nieba" jestem mega szczęśliwa,bo marzenia się nareszcie spełniają;)))choc jeszcze w to nie wierzę, pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
  32. no proszę jak dobrze spożytkowany wolny czas:)
    fajniutki tej słój z przedzialkami

    OdpowiedzUsuń
  33. Wpadłam tu przez przypadek wpisując "beżowy pled" :) I będę tu wpadać regularnie bo bardzo lubię oglądać piękne wnętrza, motywację. Chciałabym oczywiście podpytać o aparat jakim wykonujesz tak dobrą robotę (o ile nie jest to profeska, której nie będę potrafiła obsługiwać :) Gratuluję wytrwałości w bieganiu. Autorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:-) Dziękuję za miłe słowa:-) Aparat to staroć, Canon 450D.
      pozdrawiam!

      Usuń
    2. Więc i dobre oko do zdjęć :) z niecierpliwością czekam na nowe wpisy. Pozdrawiam

      Usuń
  34. Też mi się podoba Twój słój. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  35. http://hi-feszyn.blogspot.com/2014/05/long-weekend-in-may.html#comment-form
    czy to nie Twoje zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo się cieszę, że nasz słój (3-piętrowa bomboniera z napisami) zarówno Tobie Olu, jak i Twoim Gościom przypadł do gustu:))
    Pozdrawiamy cieplutko i czekamy na kolejne wpisy, bo coś Cię tu brak

    OdpowiedzUsuń
  37. Brakuje tutaj Ciebie, Ty tak pozytywnie motywujesz!!! do wszystkiego.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie u Ciebie. Będę zaglądała częśćiej. P.S. Filiżanka z poprzedniego, instagramowego posta, ta w grochy - WYMIATA :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiekna biala koronkowa sukienka na Instagramie, marzenie! moze uda sie zrealizowac.
    Szczesciara z Ciebie!
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem przypadkowy zakup, ale jestem bardzo zadowolona:-) I polska produkcja:-)
      pozdrawiam!

      Usuń
  40. Witaj Olu:) obserwuje Twoj Instagram i nie moge wyjsc z podziwu!!!
    Napisz cos wiecej,brakuje mi Twoich slow,ktore bardzo mobilizuja.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję od lipca bywać cześciej:-)
      Dziękuję za tyle miłych słów!
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  41. tak to można wypoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Droga Olu, szkoda, że nie pojawiają się nowe posty. Czekam na zdjęcia z łazienki i doczekać się nie mogę:)
    Musze napisać jeszcze jedną rzecz. Kilka miesięcy temu trafiłam na Twój blog, akurat na post o zmianie sposobu odżywiania i bieganiu. Bardzo mnie Twój post zainspirował, biegam od marca i od tego czasu zmieniła się również moja dieta. Twoje zdjęcia z Instagrama są dla mnie najlepszą motywacja:)
    Proszę pisz częściej na blogu. Brakuje zdjęć Twoich przytulnych wnętrz.
    pozdrawiam B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, obiecuję, że łazienka będzie, brakuje jeszcze lustra i kinkietów, jak tylko zakupię na pewno pokażę łazienkę:-)
      Cieszę się bardzo, że inspiruję, to dla mnie bardzo ważne:-)
      Teraz mam bardzo pracowity czas, ale od lipca na pewno będę cześciej bywać:-)
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  43. Cóż, czekamy cierpliwie do 1 lipca ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj Olu:) takze wracam do Madame Chic.Odkrywam ciagle nowe i nowe inspiracje.
    Na pracowity czas zycze wiele sily,a lipiec niech bedzie pelen odpoczynku,ktory mam nadzieje zapewni takze "spotkanie" z czytelnikami.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzień dobry, cóż za miły i wartościowy blog! Jestem tu pierwszy raz i nie mogę się oderwać:). Bardzo pozytywny i inspirujący. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Czekamy do północy ;) by później...

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne pudełeczko, też mi się takie marzy, zaraz poszukam najlepszej oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Słoik na słodkości jest po prostu fantastyczny. Koniecznie muszę sobie taki sprawić:)

    OdpowiedzUsuń