poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Moja "10"

I ja zostałam zaproszona do zabawy przez ew

Wymień dziesięć rzeczy, które lubisz.
Zasady :
1. Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach.

Moja "1o"

Lubię:

1. czytać
2. swoją pracę
3. blogi
4. kawę
5. jesień i zimę
6. Sade
7. spokojne weekendy spędzane w domu
8. podróże
9. zapach lawendy
10. kwiaty

Do zabawy zapraszam:

- Bazylię z Spełnionych marzeń świat mój
- Paula_71 z home my place
- bossanova z magicznego domu
- Ika z Zachwytu nad pięknem
- Sunsette z bez pośpiechu
- Edyta Reniecka z pracowniamontmartre
- Ika z Moje wędrowanie
- Mira z Poukładanego Świata
- Ania z I wyszło szydło z worka
- Olala z Kuchni głodomora

Miłego wieczoru dla wszystkich:)

3 komentarze:

  1. Mam rozumieć, że ta Ania to ja od bloga wyszło szydło z worka"? Sorki, że tak pytam, ale Ań jest jak mrówków hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, widzę, że się spóźniłam:) ja zapraszam Cie dziś:)

    OdpowiedzUsuń