poniedziałek, 16 października 2017

Trwam w zachwycie...

Stęskniłam się za lasem, ale mamy go na szczęście na wyciągnięcie ręki. I choć zmęczeni naprawdę pracowitym weekendem, wybraliśmy się wczoraj na spacer. Chłonęłam kolory, barwy, zapach, szelest liści...chciałam też do tego naszego wirtualnego pamiętnika wkleić zdjęcia, niech staną się tradycją. Rok temu było tak:



Jeszcze niechodząca Ala, chyba nieświadoma tego piękna, ale w tym roku już było całkiem inaczej. Mój zachwyt zdecydowanie udzielił się Alusi.





                                                         Liście, patyczki, żołędzie...najlepsze zabawki.









Staram się z tej jesieni "wyciągnąć" ile się da.  Zapisze się ona w naszym życiowym kalendarzu na zawsze:-) Takie spacery dają mi wiele energii, której już naprawdę mam resztki, ale trwam w zachwycie i myślę sobie, że skoro cieszą mnie takie rzeczy jak jesienny las to dobry znak. Szczęście jest za wyciągnięcie ręki. 

p.s. Wiem, że czekacie na szersze kadry naszego m po remoncie, musicie mi dać jeszcze troszkę czasu, bo ciągle coś kończymy:-) 


11 komentarzy:

  1. Olu jak dobrze, że jesteś :) kiedy natrafiłam gdzieś na informację, iż piszesz znów, przecierałam oczy ze zdumienia :) dużo się pozmieniało u Ciebie, u Was :) i piękne te zmiany :) Ala jest przesłodka i Ty wyglądasz cudnie :) służy Ci macierzyństwo :) taka radość, ciepło emanuje z tych zdjęć :)
    dobrze, że jesteś :)
    i piękną mamy w końcu jesień - taką, prawdziwą, polską, złotą, idealną na rodzinne spacery :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. My też lubimy jesienne wyprawy do lasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W lesie człowiek czuje że żyje, codzienność inaczej smakuje, takie spacery pozwalają złapać prawdziwy oddech. Świetny pomysł z tymi kadrami z przed roku a teraz :) Alusia piękna a Ty promieniejesz! Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie! Las jesienią jest jedyny w swoim rodzaju, uwielbiam nawet we mgle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodka dziewuszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorowa jesień:) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze marzyłam o tym, by mieć domek blisko lasu. Uwielbiam spacery i wycieczki rowerowe po lasach - zwłaszcza jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię spacery w kolorowej, jesiennej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno mnie u Ciebie nie było :) A u mnie tyle zmian - założyłam sklepik internetowy. Może zajrzysz? http://pracowniasielskachata.pl/
    Dorota z Sielskiej chaty

    OdpowiedzUsuń