czwartek, 29 marca 2012

Projekt IKEA PS 12 i wyróżnienie:-)

Witajcie,

Dziś jest ten dzień, kiedy obiecałam podać wynik konkursu zorganizowanego we współpracy z firmą IKEA. Już miałam przełożyć ten post na jutro, bo dopiero wróciłam do domu, ale sama wiem, jak to jest, jak się czeka na wynik, dlatego z przyjemnością go ogłoszę:-)  Zanim jednak napiszę do kogo trafi bon o wartości 100 zł na zakupy w IKEA, chciałam Wam podziękować za udział w zabawie, za Wasze komentarze i za wszystkie refleksje na temat aranżacji stolika...Zdecydowanie do gustu przypadła Wam aranżacja balkonowa, co mnie cieszy niezmiernie, bo i u mnie ona zdecydowanie zwyciężyła i już niedługo stolik ten zagości na wiosenno - letnim balkonie, co nie omieszkam Wam pokazać:-) 


A zatem ogłaszam,że bon o wartości 100 zł za zakupy otrzymuje:

Pracownia Iwonki

Wybrałam ten komentarz, ponieważ Iwona w ciekawy sposób uzasadniła swój wybór, podając jednocześnie jakie rośliny i drobiazgi najlepiej pasowałyby do stolika:-) I ja już oczami wyobraźni zobaczyłam swój balkon:-)  Gratuluję i proszę o kontakt.

Muszę jeszcze pochwalić się niezwykłym wyróżnieniem, które przyznała mi Autorka strony InteriorsPl .


Cieszy mnie ono niezmiernie i dziękuję bardzo!

No to ja idę odpoczywać:-)

37 komentarzy:

  1. alez to jest blog miesiąca nawet :-) mnie się tyż mega podoba wszystko co piszesz - także gratulejszyn i winszuję :-) zasłużyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje szczesciarze Iwonce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oluniu gratuluję wyróżnienia i zwyciężczyni nagrody. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięstwa Iwonce,takie bon to niesamowita frajda.Och...jak ja bym tam pobuszowała miedzy regałami;)
    Buziaczki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i Iwonce i tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje:) a aranzacja boska:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oluś -jak ja dawno u Ciebie nie byłam. W twoim domku zaszło tyle pozytywnych zmian. Mieszkanku w pastelach jest bardzo twarzowo :-)). Gratuluje Ci wyróżnienia od Wioli. Aranżacje twojego stoliczka były bardzo trafione.
    Pozdrawiam cie gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje , dla obu wyróżnionych Pań :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu, twój balkon i bez IKEI jest ładnie zaaranżowany, a wyróżnienia gratuluję.
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni:) Cieszę się,że wygrała balkonowa aranżacja. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał :o)
    Gratulacje dla Pracowni Iwonki! :o)
    (Jak czytałam jej opinie, czułam, że jest faworytem :o) )

    I Tobie Olu, gratuluję serdecznie wyróżnienia!
    Brawo.
    Fajne uczucie co? :o)
    Udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, Olu, a nawiasem mówiąc, bardzo zmyślny ten stolik, z tymi otworami; i bez aranżacji bardzo ładnie jest u Ciebie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i Tobie i Iwonce;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Ciebie i Iwonki:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Iwonie, no i oczywiście Tobie Olu wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje gratulacje :))Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. jaaaa? :O nie spodziewałam się, że możesz wybrać mnie :O dziękuje Ola z całego serca :* zrobiłaś mi niesamowitą niespodziankę :) obiecuje, że za bon kupie stolik akurat może mi wystarczy :) (znasz może jego cenę?) od kiedy go zobaczyłam prześladuje mnie wizja... mojego balkonu :) ahhh znów się rozmarzyłam :) Jeszcze raz dziękuje Ci :* jak również wszystkim innym za gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje gratulacje kobitki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Oleńko!!!!! moje gratulacje z trafnego wyboru laureatki , przede wszystkim dla Ciebie za blog tygodnia. Balkon wiosenny jak zawsze będzie zielony w wiosennych promieniach słońca -- bo zieleń to kolor nadziei która jest obecna w Twoim życiu , domu. oby tak dalej. Pozdrawiam z P-na

    OdpowiedzUsuń
  22. Stolik w balkonowej aranżacji rzeczywiście fantastyczny, gratulacje dla wygranej:).

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję serdecznie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Olu, gratuluję wyróżnienia! Brawo!!

    Pozdrawiam weekendowo, miłego wypoczynku:)
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje i cieplutko Cie pozdrawiam
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zupełnie w tyle. Wszędzie widzę te akcje na blogach, ale nie mogę się połapać.
      Ale zdjęcia i aranżacje - SUPER!
      To mi się bardzo podoba!
      Duża buźka :*

      Usuń
    2. Jestem zupełnie w tyle. Wszędzie widzę te akcje na blogach, ale nie mogę się połapać.
      Ale zdjęcia i aranżacje - SUPER!
      To mi się bardzo podoba!
      Duża buźka :*

      Usuń
    3. Jestem zupełnie w tyle. Wszędzie widzę te akcje na blogach, ale nie mogę się połapać.
      Ale zdjęcia i aranżacje - SUPER!
      To mi się bardzo podoba!
      Duża buźka :*

      Usuń
  26. No to też się wstrzeliłam w tarasowy typ :-). Gratulacje dla zwyciężczyni i dla Ciebie Olu za wyróżnienie :-).

    OdpowiedzUsuń