piątek, 12 listopada 2010

Troszkę świąt:)


U mnie znów zrobiło się świątecznie. Przygotowania trwają...w końcu skończyłam swój świąteczny haft. Planuję dla niego białą ramkę,a tymczasowo wygląda tak:





Ciągle też tworzę drobiazgi z masy solnej, tutaj jeszcze nie skończyłam ich całkiem, myślę, żeby jakoś ozdobić.










Ponieważ już od wielu lat należę do pewnej księgarni wysyłkowej, zazwyczaj zamawiam beletrystykę, tym razem postanowiłam zamówić coś innego i naprawdę uważam,że zakup udał się znakomicie:

Książka zawiera mnóstwo pomysłów na świąteczne ozdoby, myślę, że idealnie dla zabawy z dziećmi:) Oprócz tego jest w niej około 1000 naklejek świątecznych, a nawet przepisy kulinarne! Gorąco polecam!! no i cena zachęcająca, bo znając ceny książek, ta kosztowała dosyć mało, około 23 zł.
Poniżej wnętrze:)




Miłego weekendu!

30 komentarzy:

  1. O Jezuuuuuuuuuu ależ cudny haft!!!
    Pięknie to zrobiłaś :) Jestem pod wrażeniem,kochana,zaskakujesz coraz bardziej :)Oczywiście pozytywnie.
    Masa solna równie fajniusia,no i sesyjka jaką zaserwowałaś godna gazety wnętrzarskiej.

    Książeczki zazdroszczę.Na pewno bym nie raz z niej skorzystała.

    Buziole wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to ta sama księgarnia, to właśnie niedawno przypomnieli mi, że zapomniałam coś kupić z najnowszego katalogu. Podobnie jak Ty, wybieram zazwyczaj jakieś czytadło, ale może nadchodzące święta to dobry pretekst do zmiany przyzwyczajeń.
    Świetne są te Twoje reniferki - urocza stylizacja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, haft piękny,stylowy , nostalgiczny, wielkie brawa !!!!
    Ozdoby z masy solnej zachwycające,książka fajna,zazdroszczę.Buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do wiary! Ja ostatnio zabierałam się za haft z tej serii chyba, bo jest bardzo podobny z tą różnicą, że w cenrum jest domek. Ale chyba już do świąt nie zdążę, bo tyle mam planów.
    A książka ciekawa - bardzo lubię takie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny mają rację....haft jest przepiękny !!!
    Ileż pracy musiałaś w niego włożyć ?! Pięknie zdjęcia, kompozycja i książka także :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta na całego;-)))
    Śliczny haft!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie myślę jeszcze o świętach przecież to strasznie daleko...podoba mi się Twój haft i figurka łosia...masz taki szablon czy sama wycinałaś?Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny haft! Lubię takie maso-solne pierniczki.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pałki cynamonu, są takie typowo na święta.
    Ja też zbieram już ozdoby bo chcę Wam pokazać mój domu zupełnie inaczej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny haft, widać, że bardzo dużo pracy w niego włożyłaś, ale efekt cudny:))
    Ozdoby z masy solnej fajne) A skąd wzięłaś foremkę na łosia?:)
    Pozdrawiam weekendowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, haft przepiekny! kupiłam sobie gazetkę z identycznym, może kiedyś uda mi się go wyszyć, ale narazie muszę nauczyć się krzyżykować.
    Masę solną też uwielbiam i chyba muszę się z nią przeprosić:), a czy reniferka wycinałaś ręcznie czy masz szablon, bo straszliwie mi sie podoba:)
    Cudnie świątecznie już się robi u Ciebie, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za miłe słowa:) haft był rzeczywiście czasochłonny, ale myślę, że warto było:). Foremkę łosia kupiłam w Ikei, w zestawie były jeszcze inne świąteczne wzory. pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Olu haft niesamowity, pokusilas sie o naprawde pracochlonny wzor, ale oplacalo sie, bedzie teraz pieknie zdobil swieta.
    O masosolnych tworkach tez musze pomyslec.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ola piekny hafcik!
    Pamietam kiedys bawilam sie z masa solna, w domu u rodzicow sa jeszcze jakies ozdoby choinkowe wykonane przeze mnie, m.in.tlusciutki jamnik ;-)
    pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękne cudnka zrobilas z tej masy solnej;)))super zakup-z pewnoscia wykorzystasz w 100%. Pozdrawiam i zycze miłego weekandu;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olu fantastyczne te hafciki, ja też dłubię ale raczej takie drobniejsze i w ramach relaksu gdy zła jestem:) Zabieraam tez teraz ze soba na szkoleniowe wyjazdy :)

    Poczułam przedsmak świąt oglądająć Twoje dekoracje, Paula ma rację - iście z wnętrzarskiego czasopisma.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze koty za ploty , to teraz tylko czekać aż Ola zaprezentuje nam np. świąteczny obrus ...
    Bardzo ładny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  18. Olu ten haft jest przeeepiekny!I reszta dekoracji sliczna.Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nooo... jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haft jest niesamowity! Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie w stronę haftowania. Nigdy nie próbowałam, bo jakoś mi się to nie podobało. Ale to co stworzyłaś...fantastyczne :D Jak coś takiego zrobić? ;P
    Te zawieszki z masy solnej też mi wpadły w oko. Bardzo ładnie wyglądałyby na choince. Napisz mi coś więcej o tym jak coś takiego wykombinować :D Byłabym wdzięczna.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć Oluś.:)
    Za hafcik sie nie biore to nie dla mnie - masz talent dziewczyno.
    co do masy solnej - powiedz mi dodajesz vikol ???
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Haft iście skandynawski. Piękne dekoracje. Zręczne ręce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze raz dziękuję za tyle miłych snów:) ja tak naprawdę dopiero zaczynam przygodę z haftem i polecam ją każdemu:) wspaniale odpręża!

    Olala - mam gotowy wzór, gdzie zaznaczona jest ilość kratek, przenoszę wszystko na kanwę. W internecie jest sporo kursów, a haftowanie jest naprawdę proste i uwaga wciąga:)

    Aga - mój przepis na masę solną to 200 g mąki, 200 g soli i pół szklanki wody i to wszystko:) potem piekę w piekarniku, około 2h w 50 stopniach.Ostatnio, żeby przyciemnić dodałam trochę kakao.

    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdziwie świątecznie :) Dziękuje raz jeszcze za prezent.

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne świąteczne klimaty! haft bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne swiąteczne klimaty...wspaniale się prezentują;)ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki piękny haft, wzór prześliczny, uwielbiam takie:) Z białą rameczką będzie wspaniałą, świąteczną ozdobą. Dekoracje z masy solnej też fajne, łoś (a może raczej renifer:) z kokardką przeuroczy! Przypomniałaś mi, że najwyższy czas pomyśleć o własnych wypiekach. Ja zamierzam dodać do masy solnej przyprawy, by ładnie pachniały:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny ten haft. A jeśli chodzi o dekoracje z masy solnej, to napiszę tylko, ze chyba nadajemy na tych samych falach, bo od kilku dni kiełkował mi w głowie taki sam pomysł wykorzystania foremek z Ikei :-) Bardzo podoba mi się Twój blog - moje klimaty. Jeśli miałabyś chwilę to zapraszam do mnie http://staniszkowymiszmasz.blogspot.com/. Mój blog dopiero "raczkujący"

    OdpowiedzUsuń
  29. Ozdóbki cudo - też planuję krateczkę:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń