piątek, 30 września 2011

Zapraszam po tabliczkę:)

Witam ciepło:)

Powodów do zorganizowania candy jest kilka:) Minął niepostrzeżenie już w czerwcu roczek mojego blogowania, ostatnio pojawił się setny post, ale ten najważniejszy powód, to moja wielka ochota, żeby podarować Wam mały prezencik:) Do wygrania jest  o to ta kredowa tabliczka:) Mam nadzieję, że Wam się spodoba.



Zasady takie jak zwykle, czyli komentarz pod postem oraz podlinkowanie zdjęcia u siebie na blogu, nie posiadających bloga proszę o pozostawienie adresu mailowego . Losowanie odbędzie się 16 października. Zapraszam serdecznie!

Miłego dnia!

185 komentarzy:

  1. Tabliczka cudna, oczywiście zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ustawiam się w kolejce! :)
    Gratuluję rocznicy Oluś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i jak nie stanąć w kolejce po takie CUDO ???? stane i postoje może wystoje ????

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna tabliczka, ale ja niestety, nie umiem nic robić w tych sprawach komputerowych, antytalent jestem, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. My oczywiście też ustawiamy się w kolejce:).
    pozdrawiamy. MiP

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj
    życzeę kolejnych tak interesujących postów i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wskakuje do kolejki:))))))))))
    Piękna tabliczka.
    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  8. tabliczek i ramek nigdy za wiele, gratuluje roczku:) Ciebie zawsze chętnie i milo się odwiedza:)buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tabliczka śliczna, taka klimatyczna, stanę z nadzieją że będzie moja:DDD Pozdrawiam ciepło:DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna tabliczka.Oczywiście staję w kolejce!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. NARESZCIE UDALO MI SIE WYDOSTAC SPOD STERTY KARTONOW I CHETNIE SIE ZAPISUJE BO TABLICZKA BARDZO, BARDZO BY MI PASOWALA DO NOWEGO DOMKU.
    TRZYMAM KCIUKI SAMA ZA SIEBIE :)

    GRATULUJE ROCZKU
    BUZIAKI, BUZIAKI.

    OdpowiedzUsuń
  12. OLU,TO JUŻ ROCZEK MINĄŁ...???? SZYBKO..BARDZO LUBIĘ TWÓJ BLOG,I ATMOSFERĘ SPOKOJU JAKĄ NAS OBDARZASZ -POZDRAWIAM ....A TABLICZKI ,TO TO,CO MY WSZYSTKIE LUBIMY:)))...stoję ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Olu, ślicznie u ciebie, zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super tabliczka! Bylabym niezmiernie szczęśliwa gdyby udalo mi sie ją wygrać. Mój e'mail: pasiela@o2.pl Pozdrawiam
    Izabela
    ps. Twój blog czytam i zachwacam się pięknymi wnętrzami :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu! Tabliczka śliczna - nawet wiem, gdzie mogłabym ją powiesić;)
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo jestem chętna!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna tabliczka!!!
    Zapisuję się.
    Bardzo miłe miejsce!!
    Pozdrawiam serdecznie,a w wolnej chwili zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak się cieszę, że wróciłam do blogowego świata i już trafiłam na Twoją czekoladkę:)
    Oczywiście zapisuję się pełna nadziei :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. O raaanyyy! Az zapiałam z zachwytu.... przepiękna ta tabliczka! Oczywiście też staję w kolejce... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nadzieja matką głupich......jak mówią :)...no mam nadzieję i ustawiam się w kolejce, bo tabliczka przecudnej urody !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się przyłączam do rocznicowych gratulacji i do tej długaśnej kolejki. Cudna ta tabliczka, straszna mam na nią chrapkę, bo kolorek idealny! Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią przygarnę tak ładną tabliczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Olenku, to ja tez juz staje w kolejce po Twoja sliczna tabliczke:-))) bardzo nietypowa, podoba mi sie bardzo:-) Gratuluje, gratuluje! wow to juz roczek... ten czas leci tak szybko, ja musze sprawdzic kiedy zaczelam blogowac?? nawet nie pamietam? moze tez juz rok??? :-) Z przyjemnoscia cie odwiedzam i ciesze sie zawsze z Twoich odwiedzin u mnie:-)
    A teraz zycze jeszcze milego weekendu i buzka!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  24. moze ja bede miala szczescie,bo tabliczka przecudna.wikiwiki67@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobną z napisem oaza.Twoja przydałaby mi sie do kompletu!
    Gratuluje rocznicy!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie wróciłam z kawki od córki i moją uwagę przykuła identyczna tabliczka, która wisi u niej w kuchni. Trzeba wykorzystać tę zbieżność i spróbować szczęścia.
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze wielu setek życzę! :)
    A tabliczkę już widzę w mojej przyszłej kuchni! :)
    Chętnie ją przygarnę :)

    Zapraszam również do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przypadkiem znalazłam się na blogu i na starcie taka urocza rzecz! Ależ cieszy oko!
    busiova@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejeka ale śliczna ta tabliczka :) Jesteś wspaniała Olu ze robisz takie fajne Candy :) Ilekroć do Ciebie zaglądam to się uśmiecham...bo Twój blog napawa optymizmem. Ciesze się że Cię znalazłam w sieci :)Ściskam Cię i zapraszam także na Candy do mnie :)
    Ania - twoja wierna czciciela :) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tabliczka sliczna, wiec i ja ustawie sie w tej juz dlugiej kolejce:) Moze szczescie usmiechnie sie do mnie;)POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna tabliczka, liczę na troszkę szczęścia :)!Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcia się zapisuję na Twoje cudne candy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie przygarnę :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ba, cudna ta tabliczka, wiec i ja ustawie sie w kolejce:)
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  35. Wpadłam przypadkiem... co prawda nie przejrzałam jeszcze całości, ale to co zobaczyłam podoba mi się!!! Twoje dania wyglądają tak apetycznie, że choć nie jestem osoba, która odnajduje się w gotowaniu- to jednak z pewnością coś wypróbuję! ( na początek muffinki :))Zmierzam do tego, że dopisuję się do listy Twoich podglądaczy, choć na candy się (z zasady) nie dopisuję :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. super staje w kolejce od dawna marzyłam o takiej tabliczce pozdrawiam Iwona meil: groszek112@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. No oczywiście: nauczycielka, tablica i wszystko jasne :) Tablica jest fantastyczna. Chętnie się zapisuje na Twoje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  38. szybciutko ustawiam się w kolejce,a banerek już podlinkowany :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się :)
    http://konkursyngrodyiinnepodniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również spróbuję szczęścia;)a tobie gratuluję rocznicy;)!
    tajemniczazafascynowana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. do tej pory podglądałam w ukryciu ale chętnie się skuszę:) emilie@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. staje w kolejce po to cudenko :)
    no i gratuluje rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  43. Oleńko, gratulacje rocznicy! I ja z przyjemnością ustawię sie po to cudo:)
    Uściski, miłego weekendu:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  44. Olu, alez to szybko zlecialo. Zycze i Tobie i nam tysiecy Twoich postow.
    Tabliczka jest cudna, wiec i mnie nie moze w kolejce zabraknac.

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje szczere pod ten roczek a na prezencik sie zapisuje.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj Olu :o),
    gratuluję setnego postu i minięcia roku od napisania tego pierwszego! :o)))))))
    Bardzo się cieszę na candy u Ciebie, życzę tobie i wszystkim uczestnikom dobrej zabawy a i sama z największą przyjemnością i ciekawością spróbuję swojego szczęścia po raz pierwszy w takiej, ha! :o)
    Pozdrawiam ciepło,
    Linka

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja jestem w połowie Twojej drogi - więc gratuluję i zazdroszczę :) No i zapraszam do mnie - też słodzę:)
    A za Twoją tablicę to dałabym się pokroić i zjeść, więc co mi tam taka kolejka :)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowna!!! jestem gotowa do losowania :-)miłego weekendu
    jolszewska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Melduję się poslusznie, choć konkurencja wielka:) Pozdrawiam cieplutko:)
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  50. Tabliczka jest cudna, z jednej strony dekoracja a z drugiej bardzo praktyczna rzecz. Zapisuję się i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. to i ja do kolejeczki!!cudowności rozdajesz!I gratuluję bardzo roczku!Fajnie że jesteś Oluś!:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  52. Przywiodła mnie tu.
    Doznałam szoku, jak ją zobaczyłam.
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Cudo...
    Teraz nie będę mogła spać...
    Gorąco pozdrawiam:)
    Bięgnę pooglądać cały blog.

    OdpowiedzUsuń
  53. I mnie marzy się ta cudna tabliczka, bo planuję zmienić diametralnie wystrój mojej kuchni i właśnie takie cudo byłoby na honorowym miejscu :-)
    Nie posiadam bloga ale podam adres mailowy- apfrackowiak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Z wielką chęcią spróbuję szczęścia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale jestem daaaleko:(

    Ale lepiej póno niz za póżno:)

    Pozdrawiam słonecznie Olciu...jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowna jesteś Olu! Otworzyłaś w tej chwili przede mną największą tajemnicę bloga, której do tej pory nie rozumiałam- czyli co to jest CANDY:) Wyjaśniłaś to tak przystępnie, że w końcu po trzech miesiącach obecności na bloggerze, wiem o co chodzi.
    No to oczywiście się zapisuję :-)
    I pozdrawiam serdecznie
    M.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się :)

    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  58. no a jak. spodobała mi sie jak nie wiem co !!!

    OdpowiedzUsuń
  59. jezu, ona jest świetna. Muszę się zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z przyjemnością zapisuję się.

    Dorota
    jakubaszek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Skoro zapraszasz to dlaczego nie. W totka nie udało się wygrać, to może tabliczka. Ila

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję rocznicy ,oby ich było jak najwięcej !
    Z przyjemnością ustawię się grzecznie w kolejce po takie śliczności.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  63. Oleńko, ja też spróbuję. 16października mam urodziny. Może będę miała szczęście... Pozdrawiam ciepło :))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  64. Super tabliczka. Chętnie biorę udział w zabawie. Życzę również kolejnych miło spędzonych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Olu,
    trochę nie ma temat, ale jest taka strona a przede wszystkim miejsce magiczne z rzeczami które mogą Ci się spodobać. Jeśli w wyszukiwarce wpiszesz po prostu KOŁO SZTUKI możesz zobaczyć o czym mówię.
    Ja właśnie jeżdżę na warsztaty ceramiczne do niesamowitej właścicielki tej strony i tak samo zauroczyły mnie jej prace jak i ona sama. Jola mieszka w Bedoniu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    Ola, mama Filipa
    PS
    Tabliczka piękna oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  66. Kolejka pokaźna, ale i ja spróbuję szcześcia, tym bardziej, że poczułam straszną ochote posiadania na to cudo :-) Pozdrawiam serdecznie ;-*

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczna tabliczka z fajnej okazji! Gratuluję roczku.

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam, oj przydała by się taka tabliczka... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. hmmm tabliczki do pisania jeszcze nie mam :) wiec oczywiscie ustawiam sie w kolejce, piekna jest.Gratuluje roczku i ciesze sie ze przez ten czas moglam Cie czytac :)
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  70. no to Gratulacje Olu i kolejnych lat blogowania życzę
    A po taką niespodziankę to ja się ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja bardzo chętnie się skuszę :)
    Gratuluję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Och jej, zakochałam się w tej tabliczce! Właśnie ozdabiam intensywnie ściany w pokoju wszelkiego rodzaju obrazami i zawieszkami,a to nie dość że piękne, to i praktyczne. Dla zapominalskich... czyli w sam raz dla mnie :) Gratuluję setnego posta i życzę ich tysiące!!!
    Zapraszam też na moje candy, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  73. O ja bardzo chętnie bo w domu tabliczki do zapisków brak :/
    Pozdrawiam Olu :))

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam serdecznie :-) Ja również ustawiam się w kolejce .Może dopisze mi szczęście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudna jest... ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękna tabliczka-ustawiam się w kolejce Pozdrawiam Patrycja
    patrycjade@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Ustawiam sie w kolejce..

    teska.d@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. słodziutka! no chciałabym taką :)) zapisuję się oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękna.... z ogromną przyjemnością i nadzieją ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Och tak, coś przecudownego :)
    Spróbuję szczęścia!

    ewasznejder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. PIĘKNOŚCI!! Oczywiście zapisuję się w kolejce :)
    http://twohands-makin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. skorzystałam z zaproszenia i bardzo mi się tutaj podoba :),zapisuję się więc na candy,szczęściu trzeba pomagać :).Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  84. Lepiej późno, niż wcale ;)
    Tabliczka pasowałaby do mojej kuchni, więc jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  85. Tyle chętnych, kurcze. Jednakże wcale się nie dziwię, bo nagroda jest ogromnie kusząca! No ale spróbuję swojego szczęścia anna.k8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo podoba mi się to cudo więc i ja się ustawie w kolejce:) bebol0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. śliczniutka tabliczka. Zapisuję się i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękne miejsce tak więc i ja się dopisuję do ładnej tabliczki. Magda
    magdawalczak85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo fajne candy! I ja się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  90. Tabliczka jest wspaniała :)
    Dziękuję za możliwość jej wygrania :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  91. Kochana! Staję w kolejce bo tabliczka jest cudna. Jak nie uda mi się wygrać to i tak zyskałam, bo odkryłam Twojego bloga. Idę po nim pobuszować:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ahhh , sprubować nie zaszkodiz :) email senioritasss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Ramka tej tabliczki przypomina mi ramkę, która wisiała na drzwiach w mieszkaniu Moniki z "Przyjaciół", pewnie dlatego tak bardzo mi się podoba. Ustawiam się więc w kolejce po nią:-) Mój adres: funnyface@o2.pl
    Serdecznie pozdrawiam i życzę wielu kolejnych blogowych lat - podczytuję Cię regularnie.
    Wiola xx

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękna jest - chyba u Pauli na blogu podobna? :) staję jak nic i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Och i ja chcę bardzo, jest urocza :))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  96. Zapisuje sie na tabliczke
    i gratuluje rocznicy!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapisuję się! Może szczęście będzie mi sprzyjało :)
    (nie wiem, czy wcześniejszy komentarz mi zapisało... za kłopot przepraszam)

    http://salicekreatywnie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja też! Ja też!
    Prezent piękny i elegancki :)
    Czekam z niecierpliwością na wyniki....

    OdpowiedzUsuń
  99. Z przyjemnością ustawiam się po takie cudeńko:)
    Zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  100. Cudowne Candy-staję w kolejce z nadzieja na wygraną
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie na rocznicowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  102. Ojojoj ale długa kolejka, ale co ja na to poradzę, że chcę:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Nie mogę przejść obojętnie obok TAKIEGO kuszącego Cukieraska
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  104. Zapisuję się koniecznie :) Już widzę gdzie powiesiłabym ją u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  105. O jejku, ale dużo chętnych, no nic spróbuje swojego szczęcia, napisze tak skromnie: marzy mi się, jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  106. Szukając przepisu na pasztet z pora (i tak przeskakując z bloga na bloga) przypadkowo trafiłam na Pani stronkę i oto mym oczom ukazał się tabliczka, na którą poluję od pewnego czasu. Znalazłam ją w pewnym sklepie jednak ostało się na wzdychaniu do zdjęcia, gdyż tabliczki są już wyprzedane...buuu ;-(.
    Widzę, że tabliczka to nie tylko moje pragnienie jednak zapisuję się życząc wszystkiego co dobre i piękne w życiu i wiele miłości każdego dnia!!!Pozdrawiam.

    Karolina (e-mail:kziolkowska@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  107. tabliczka jest przeurocza,
    chetnie dolacze sie do zabawy
    pozdrawiam
    i w wolnej chwili zapraszam
    http://lavalledellanapo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. ŚLICZNA...STOJĘ GRZECZNIE W KOLEJCE:))

    OdpowiedzUsuń
  109. Czemuż by nie stanąć cierpliwie w kolejce po tak śliczny przydaś :)?
    Zapisuje sie jak najbardziej do konkursu
    korneliaklimczyk@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Olu tabliczka prześliczna. Wprost wymarzona. Zatem ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam w oczekiwaniu! iza

    OdpowiedzUsuń
  111. Chętnie się wpiszę a na tabliczce kosmate myśli wypiszę.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. O, przydałaby się, więc się wpisuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  113. tabliczka cudna, więc chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu:)
    Chociaż kolejka ogromniasta i małe szanse na wygraną, to i tak chętnie zareklamuję u siebie Twojego bloga, bo lubimy podobne klimaty.
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  114. cudo zapisuje sie tez w tej długasnej kolei

    OdpowiedzUsuń
  115. Zapisuję się i ja
    mój mail agamlawa1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Istne cudo, w sam raz do kuchni na Ważne notatki, typu "Kochanie, samo się nie pozmywa" :D

    OdpowiedzUsuń
  117. i ja cichutko staję w kolejce ; ) i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Tabliczka piękna.
    Często tu wpadam i podczytuje gratuluje bloga i również dopisuję sie do kolejki.statki1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. To ja też się ustawię, chociaż jak widzę szanse marne ;).

    OdpowiedzUsuń
  120. Kolejka ogromna, ale co tam , niech i ja spróbuję :) Pozdrawiam cieplo i gratuluje rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  121. Oj! Taka to by mi się przydała bo coś kiepsko ostatnio u mnie z pamięcią;)
    zapraszam również do siebie na słodkości:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. Ekstra tabliczka chętnie przygarnę
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się do zabawy i zapraszam na Candy do mnie http://miriamart-decu.blogspot.com/2011/09/candy-niespodzianka.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  124. Jestem tu nowa i nie wiem jeszcze jak się obsługuje tego bloga, ale chętnie wejdę do waszej biało-meblowej rodziny, jeśli tylko mnie zechcecie. Zapraszam do mnie, choć jeszcze nie ma co czytać, dajcie mi chwile i też bede robić takie candy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  125. Olu ta tabliczka jest piekna. Chciałabym ją dostac w swoje łapki hihi
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  126. Tabliczka bardzo mi się widzi do wpisywania menu :-)

    OdpowiedzUsuń
  127. Tabliczka piękna! Już mam na nią miejsce wybrane:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  128. Też się chętnie przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  129. Śliczne miejsce na ziemi. Ja też z przyjemnością się zapisuję Magda
    magdawalczak85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Zapisuje się i ja :) piękna jest ta tabliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Spora kolejka po tabliczkę się ustawiła, ale jest tak cudowna, że i mnie skusiła:) Zapraszam do mnie na Candy
    www.tworzonewbzach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. No tabliczka fenomenalna!!!!!!
    Kolejka dłuuugaaa ale może akurat mi się poszczęści:)
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  133. Mnóstwo osób jest chętnych na tą tabliczkę ale jeśli nie spróbuję będę żałować.
    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  134. ...cudowna, w sam raz do mojej kuchni...pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  135. I ja również chętnie w kolejce po tabliczkę się.Pozdrawiam serdecznie. polazyndul@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Tabliczka cudo. Nie mam wyjścia. Zapisuję się. katarzynawierzbicka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Ojoj! Ale długi ogonek chętnych! Al mam smaka na tabliczkę to sobie postoję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  138. Przyjmuję zaproszenie - tablica super :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Klimatyczna ta tabliczka... ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  140. Po takie cudeńko grzechem byłoby się nie ustawić w kolejkę :) Także zapisuję się i ja i grzecznie staję na końcu kolejeczki :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  141. Próbuję i ja :) Przepiękna tabliczka... naprawdę wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Śliczna tabliczka! Kolejka dłuuuga, ale z przyjemnością zapisuję się w ogonku:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  143. tabliczka jak tabliczka ale ta raaaamka!!! Dwiema nóżkami stoję w kolejce i się nie ruszam:-)

    OdpowiedzUsuń
  144. staję w kolejeczce z nadzieją ,że może tym razem się uda :)
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Witaj ;-). Grzecznie staje na końcu tej dłuuuuuuugiej kolejki i z zachwytu nie mogę pozbierać myśli. Piękna i wysmakowana tabliczka. Mam już kilka pomysłów gdzie mogłaby upiększyć moje mieszkanko. Może mnie się uda. Piękny blog więc z przyjemnością się dopisuje do obserwatorów. Zapraszam również do odwiedzenia mojego bloga. Miłego tygodnia,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  146. Ojoj! Jakie tu tłumy:)
    No nic, zgłaszam swoją skromną candydaturę. Buziaki jak smoki :)

    OdpowiedzUsuń
  147. ale śliczna:)

    ustawiam się w kolejce:)

    kocica_92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Marzenia trzeba próbować realizować ,więc staję w kolejce.
    Bloga niestety nie posiadam.
    Pozdrawiam
    asia_jurek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. No to wpadłam, takiej tablicy nikt nie ominie bez echa. Staję-choć kolejka długaśna i mało prawdopodobne, że na mnie trafi.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  150. Gratulacje z okazji rocznicy. Bardzo chętnie widziałabym u siebie taka tabliczkę.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  151. piękna,marzy mi się taka:) Zapraszam na Candy również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  152. Wspaniałe! i jakie praktyczne!
    Idealne na notatki przy drzwiach, po często się muszę po różne rzeczy wracać ;))

    Pozdrawiam,
    Ag.

    OdpowiedzUsuń
  153. I ja się zapiszę na te wspaniałe cukierasy. Mam nadzieję, że będą moje, choć kolejka do nich dłuuuga!!! andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Ale tłum! Ale jak wszyscy, to ja też.Tabliczka śliczna. Anna.
    anulajaki@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. Ale dużo chętnych, wcale się nie dziwię też chętnie zawieszę tę tabliczkę w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  156. Ależ cudo! Ustawiam się w długiej kolejce, może szczęście się do mnie uśmiechnie! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Bardzo kuszący ten cukierasek, więc się ustawiamy w tej długaśnej już kolejce:)

    Zapraszamy na nasze candy:
    http://piecykowo.blogspot.com/

    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  158. oj tabliczka jest urzekająca, zapisuję sie, ewa

    OdpowiedzUsuń
  159. ja też , ja też :-)
    gratuluję rocznicy
    pozdrawiam
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Spróbuję szczęścia i ja.
    Pozdrawiam cieplutko =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. trafiłam na Twojego bloga przez przypadek ..ale juz wiem ze zagoszcze w nim na dłużej..

    szczęscia w losowaniu tez sprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  162. Dziękuję za zaproszenie :) Bardzo mi się podoba ta tabliczka :) Miło by było :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Jest świetna i ile chętnych!!!;) Ale próbuję a może się uda;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  164. wooow! piękna tabliczka, może dla mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Ustawiam się w kolejce . Bożena bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. Bardzo mi się podoba twój blog.
    Może mi się uda? :P
    e-mail: mart93@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. Zdążyłam jeszcze:). Zapisuję się z ochotą!
    Gratuluję rocznicy i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  168. Hello dear! Simply marvelous your space here! So charming and delicate! And your candy is so and so lovely! I've posted this on my sidebar, by date. Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault

    OdpowiedzUsuń
  169. Hłe, hłe, kolejka jak za PRLu ;>. Też się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  170. Kurczę, właśnie dzisiaj zrobiłam przemeblowanie w pokoju i mam pewien pomysł z ozdobieniem ściany, a ta tabliczka świetnie by się wpasowała :D Zapisuję się zatem, choć kolejka długaaaa że ho ho!

    OdpowiedzUsuń
  171. Prawie na ostatnią chwilkę ale jestem i też grzecznie staję w baaaaaaaaaaaaaaaardzo gługiej kolejce:D
    Pozdrówka Oluś:D

    OdpowiedzUsuń
  172. Witaj, może się jeszcze załapię na to cudeńko :D

    mychass@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  173. raz się żyje, może zdążyłąm::D taka tabliczka to marzenie:))))))

    OdpowiedzUsuń
  174. Moze i do mnie usmiechnie sie w koncu szczescie.
    Magda
    kwiatuszek_78@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. Czadowy!!!! pozdrawiam!
    bialykot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  176. ojjj pewnie już za późno:( tabliczka super,bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  177. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń