środa, 22 czerwca 2011

Balkonik:)

Dziękuję za wszystkie Wasze słowa pod ostatnim postem! To dla mnie bardzo ważne:) Cieszę się, że tyle osób uważa, że to co robię ma sens.

Dziś chciałabym pokazać  mój balkon, a w zasadzie jego mały kącik. To tutaj czytam książki, gazetki, albo po prostu siedzę i rozmyślam...Tu wdycham zapachy ziół i lawendy, choć w tym roku moje plony nie są oszałamiające.To naprawdę namiastka tego co bym chciała mieć, ale w tym roku musiałam odpuścić balkon.







Pozdrawiam Was serdecznie i naprawdę dziękuję za każdy komentarz:)

44 komentarze:

  1. Piękny balkonik :) Skromnie i bardzo gustownie :) bez przeładowania :)Nie ilość świadczy ale jakość :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny balkonik. Ja czekam na balustradę do mojego. Może w przyszłym roku się na nim zazieleni. Olu napisałam w komentarzach odpowiedź do Twojego, ale wiem że żadko ktoś wraca do komentarzy. Więc jeśli chciałabyś taki przepiśnik to chętnie go dla Ciebie zrobię. Pozdrawiam! Iza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu twój balkonik jest taki francuski-piekny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam białe mebelki, balkonik uroczy, idealne miejsce na chwilkę relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutki jest ten Twoj balkonik! Uwielbiam styl w jakim jest zrobiony! Ja rowniez mam ziola i wiem jak pieknie pachna :) Az milo posiedziec w tak milym otoczeniu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. sympatyczny kącik
    ja w tym roku balkon musiałam odpuścic

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładnie masz :) i bazylia i lawenda :) czuję się jak u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ;-) Bardzo inspirujące...
    Dziś wyrabiam ciasto na chlebek twojego przepisu. Trzymaj kciuki ;-)
    pozdrawiam cieplutko
    Onja

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie!Aż bym chciała tam sobie usiąść. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Olu, ślicznie, pokazałaś nam zaledwie namiastkę, ale już sobie wyobrażam ile radości sprawia Ci spędzanie czasu na balkonie:) Skoro my - zwierzęta blokowe - nie mamy włości z ogrodami, to musimy sobie jakoś na balkonie wyczarowywać ich namiastkę, prawda?:)))
    Miłych chwil balkonowych Ci życzę, buziaczki:))
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. elaine - dziękuję:) w tym roku ze względu na remont nie mogłam szaleć na balkonie, ale w sumie i tak jest ok:)

    Jagna - dziękuję:)

    Mammamisia - dziękuję:)))napisałam już maila!ale się cieszę!

    Qra Domowa - dziękuję! chciałam żeby miał trochę taki prowansalski charakter:)

    beehouse - biel to biel:) nawet na balkonie wygląda fajnie:)

    Magda - to taka namiastka stylu jaki mi się podoba, ale niestety ten rok musiałam odpuścić:(dziękuję!

    jaga - dziękuję!

    Gosze - dziękuję!lubię Twój balkonik:)

    Onja - o cieszę się ogromnie, koniecznie daj znać jak poszło:) trzymam kciuki!

    laprovence.pl - taki troszkę prowansalski:))wiec na pewno byś się dobrze czuła!

    milmato -masz rację, jakoś trzeba sobie radzić:))dobrze, że choć taki kawałek można mieć dla siebie:)

    pozdrawiam i dziękuję za wszystkie Wasze słowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo miło u Ciebie :) Ja też kupiłam 3 lawendy francuskie- te większe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przytulny kacik Olu :)Idelany na kawa+ksiazka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kącik !! :)
    Bardzo mi się podoba :)
    Ja też się muszę wziąść za nasz balkonik choć jest malutki ..
    dziś przytargałam od dziadków starą kankę na mleko i planuje ją fajnie zaaranżować na balkonie :)
    I jakieś ziółka też by się przydały..:D
    ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego długiego weekendu ..a Ty masz już wakacje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne miejsce, pozdrawiam z Holandii, Ula.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie zorganizowany kącik ziołowy na balkonie. Miejsce prawdziwego odpoczynku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kącik uroczy :) i właściwie nic więcej nie potrzeba, stoliczek, krzesełko, kilka kwiatków i już można wypoczywać :)
    Olu zaczęły się dla Ciebie długo wyczekane wakacje, życzę Ci by trwały bez końca ;)
    wypoczywaj na maxa!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny ten Twój kącik! bardzo sielski i romantyczny :) a co do Twojego ostatniego posta - fajnie, ze są takie osoby :) ja też chciałabym pracować z ludźmi w branży edukacyjnej... lubię uczyć, lubię ludzi... wczoraj skończyłam studia, zobaczymy, co przyniesie czas... pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten kącik, tak romantycznie tam. Aż by się chciało usiąść z filiżanką kawy o dobrą lekturą!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo przyjemny klimat ma Twój kącik do odpoczywania :)
    świetne tabliczki w ziołach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż ma się ochotę usiąść na tym krzesełku i porozmyślać... Nie jest ważne, że mały. Ważne, że to Twoje miejsce na Ziemi;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przytulnie :), wpraszam się do Ciebie na kawkę.....przyniosę ciasto :)
    U mnie powoli marzenia nabierają namacalnych kształtów...jest nadzieja, że za 2 lata usiądę na swoim balkonie, albo w ogrodzie dla odmiany :)
    Buziaki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Minimalistycznie i uroczo na Twoim balkoniku.Chetnie bym tam przysiadla.

    OdpowiedzUsuń
  24. katesz - dziękuję:)lawendę uwielbiam!

    Bree - oj tak, dla takich chwil wystarczy mieć choć taki kawałek balkonu:)

    Paula Kłonowska - dziękuję i trzymam kciuki za Twój balkonik, takie kanki świetnie wyglądają:)

    Toskaniau - dziękuję i również pozdrawiam!

    MariaPar -dziękuję serdecznie:)

    ika - musi wystarczyć:) choć marzę o ogrodzie, to musi być:) ale lubię ten swój kącik:)dziękuję!

    bossanova - właśnie taką sielskość chciałam osiągnąć:)
    Edukacja to fajna dziedzina,daję dużo satysfakcji, wczoraj doświadczyłam jej na zakończeniu roku:)

    folkmyself - nareszcie są wakacje, będzie więcej czasu na tą kawkę:) dziękuję!

    Ela - dziękuję:) o tabliczkach od dawna marzyłam:)

    Lusi- idealnie to ujęłaś:) kącik jest mały,choć cały balkon nawet sporów rozmiarów:)

    kesler - zapraszam:)
    Świetna wiadomość, własny domek to marzenie:))bardzo się cieszę:)

    pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie i elegancko, nic nie przeładowane, cudne donice! Śliczne krzesełko, musi być przyjemnie czytać książeczki na nim.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę Ci udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Balkon jest piękny. Cudowne, relaksujące miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  27. może i tylko namiastka ale liczy się jakość a nie ilość :)


    pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo miło u Ciebie, na pewno pachną zioła, kiedy je słońce nagrzeje. Uwielbiam bazylię, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przytulny, udekorowany kwieciem balkon to fantastyczna sprawa :). Mój po remoncie, właśnie się tworzy :).
    Olu, jestem pod wrażeniem serka z poprzedniego postu!Jesteś niesamowita:).

    OdpowiedzUsuń
  30. Slicznie tu u ciebie,w nastepnym roku tez zasadze ziółka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. ila- dziękuję Ci serdecznie,mnie się bardzo podobał Twój zielnik i właśnie takie podobne donice:)

    Agnes - dziękuję serdecznie!

    i love nature - a więc właśnie:))buziaki!

    Maria z Pogórza Przemyskiego - dziękuję serdecznie za Twoje słowa:)planuję jeszcze więcej ziół:)

    Mika - zawstydzasz mnie:)serek to naprawdę nic wielkiego.czekam na odsłonę Twojego balkonu!

    Magdalena- polecam z całego serca:) pachną nieziemsko!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękności nie ma to jak świeże powietrze !!!Ja w altanie sprawiłam sobie hamak no i do tego książka wspaniła sprawa !!!pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny zakątek - och gdyby jeszcze była choć chwila na odpoczynek...:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobają mi się Twoje mebelki!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Może nieduży, ale bardzo przyjemny zakątek do relaksu:) Mój wynajęty w rozsypce, nawet szkoda inwestować w rewitalizację;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie! Bardzo podobają mi się takie doniczki - super wyglądają na białym tle. A te białe meble - rewelka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Sliczny balkonik i pachnący domek, pozdrawiam serdecznie MagdaLena

    OdpowiedzUsuń
  38. Aneta - uwielbiam hamak:) zazdroszczę:) świeże powietrze to jest to!

    Ana - u mnie z czasem nawet nie tak źle:) zaczęły się wakacje:))i Tobie życzę wytchnienia:)

    aagaa - dziękuję!

    Nela - ja długo nie miałam swojego kącika, mam nadzieję,że też niedługo będziesz miała swój:)

    Staniszka - dziękuję:) białe mebelki za grosze:)

    MagdalLena - dziękuję!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Olu malutki ale pięknutki!!!!Mebelki super sama je malowałaś?Olu zaczęły się wakacje hura niech trwają!!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Subtelny i bardzo klimatyczny ten Twój balkonowy kącik:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  41. aga- dziękuję:) mebelki już takie kupiłam. oj tak wakacje:))buziaki!

    pearlylilies - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny ten Twój balkonik - to dowód na to, że nawet na balkonikach w bloku może powstać mini ogródek, który cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pollyanna Chocolate - Jakoś trzeba sobie radzić:))marzę o ogrodzie, ale nie mam wyjścia:)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń